torsdag 19 februari 2009

/ håhåjaja

ojojoj, har äntligen fått fingrarna ur och skriver ett blogginlägg, det blir ju ett par dagar emellan eftersom jag inte äger någon dator för tillfället - dessutom är det ganska skönt också. visst, det är bra att ha då man betalar räkningar, kollar sitt feta (?) konto på banken, och givetvis bloggar.. men usch vilket tidsfördriv det är, jag får mycket gjort genom att inte sätta mig vid en datorn, så nej .. jag håller mig nog till att inte äga en dator.

har precis framkallat bilder på internet, hujedamej vad jag svor innan jag fattade hur det fungerade. tur att man kan ringa emelie säger jag bara ;) .. ska hinna med att ringa nordstan's idag också, ska boka intensivkurs. nu var det mycket du..

ikväll kommer mor och far för att fika också, har funderat i tre dagar vad jag ska bjuda på .. någon som har en idé maybe? funderar på en slags kladdkaka som innehåller choklad med mint smak, det är gött det.

jobbar som vanligt hela helgen, hade nog känt för att vara lite ledig, men det är ju trots allt lov, så det ska nog gå. ska dock vara på en, för mig, okänd avdelning. men det går nog bra ändå:) vi får väl se hur många som dinglar kvar i liften när nattpersonalen kommer .. höhö, skämt åsido.

nu ska jag pallra min häck till klassrummet för PA, ewww .. vill bara åka hem och ta hand om min sjukling som låg avdäckad på soffan när jag åkte ..

so long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar