torsdag 12 februari 2009

/ red delicious

jamen eller hur, har inte alls mycket roligt att skriva om idag, det blir väl som vanligt ... en hel del massa skit, och en vääldigt liten mängd nyttiga saker. men nog finns det ändå människor som läser min blogg, haha tidsfördriv .. baj thä oäjj ...

dagen började otroligt bra, fick vakna upp bredvid min gubbe i våran otroligt lyhörda tvåa - eftersom vi råkar ha en granne som har SM i hälgång på övervåningen. hursomhelst, så fick jag ju vakna upp bredvid honom iaf, det var längesen .. det blir inte ofta så eftersom han jobbar, jag går i skolan och jobbar utöver det.

sitter i skolan nu, en lektion som gäller och sen åker jag hem och pussas med Josefin - en underbar liten unge på 10 månader som jag brukar låna ibland :). passar på att uppdatera bloggen här i skolan eftersom vi inte äger någon dator.. yäss, ska väl få fingrarna ur pruppen och skriva in min på körskolan också .. ångest! massa dyra pengar.

hursomhelst, svettades på friskis igår, åh guueed vad skönt det var att få duscha och krypa ner under en filt i soffan när jag kom hem. ganska nöjd över att jag pallrar mina kärlekshandtag på alla dessa pass, helt klart bättre än vad jag har åstadkommit innan detta.

JAG HAR BOKAT BILJETTER TILL LARZ KRIZTERS - FINALLY! 22 augusti - då smäller det.

näpp, nu måste jag ägna mig åt alla andras bloggar, är en mycket upptagen kvinna you know!
ciao!

2 kommentarer:

  1. Hej emma :) fan vad du byter blogg XD ska du på larz kristerz? fan vad kul :) vart spelar dom då nånstans? kram

    SvaraRadera
  2. haha, jag vet .. jag suger på att hålla kvar en, men denna blir kvar serru ;) .. dom spelar på berget i enviken :) kramis

    SvaraRadera