söndag 5 april 2009

/ min lilla skithög (:

jepp, så benämnde han sig själv - min fis :). idag har vi fixat och donat en massa. har hämtat trädgårdsmöblerna och lagt ut soffbordet, tv-bänken och sänggaveln på blocket .. få hoppas att man får det sålt också nu bara. har ju planer på en massa nytt :)

sitter nu i tänger, har hälsat på mormor och morfar .. sitter nu hemma hos mor och far - brist på annat. hade väl behövt både städat och tvättat, men orkade inte riktigt. det får bli en annan dag.

fick tillbaka 9000 på skatten också :D great great. ska sätta undan det på sparkontot som vi har öppnat.

hade väl egentligen ingenting speciellt att skriva idag, kom bara på att jag är sååå himla dålig på att uppdatera detta .. uschja, skäms på mig.

joo .. förresten... hur kunde jag glömma ? jag och robert har ju förlovat oss :D fast det var ju den 21 mars också ^^ .. annonsen kommer i falu kuriren på tisdag (7/4) .. grattis till oss :)

ciao!

1 kommentar:

  1. I suddenly see your post on blogging field and I was impressed by your article. I will revisit your blog and pass this post on for my friends. Thanks for sharing such a good blog.

    Hoi An Eco Tour
    Phong Nha Pioneer Travel
    Central Vietnam Package Tour
    Viet Tours
    My Son Tours
    Hoi An Eco Tour


    SvaraRadera